A Canals, fem Bàsket!!!

martes, 14 de septiembre de 2010

Setmana PRE-festes

Aquest cap de setmana serà el primer de les festes a Canals.

Un servidor no ha vist cap cartell a l'entrada del pavelló ni s'ha assabentat de res per part del Club, però hui a l'eixida li he preguntat al Conserje i m'ha dit que aquest dijous i divendres (i el cap de setmana) estarà tancat el pavelló. Com ve siguent habitual, es gastarà per a events de tot tipus com són un torneig de boxa i concerts com el de Manolo Escobar (no val riure...).

Per a la setmana que ve no sé res, anirem informant en este mateix post.

Per cert, ja estan disponibles les equipacions i xandalls per a la propera temporada al pavelló per a que se'ls probe qui entre dins de qualsevol dels equips del Club i Escola. Per les vesprades, fins les 20h al despatx hi haurà algú del club per a aquesta tasca.

11 comentarios:

anónimo dijo...

no acabe d'entendre les teues paraules quan dius que no sabies si el pavelló estaria obert el divendres de fira i a més que ningú de la junta t'havia avisat. tots sabem que el divendres de fira és festa en canals i per tant sempre, que jo recorde, ha estat tancat per als possibles actes de fira que es puguen realitzar en ell. tu mateix amb els anys que se suposa que portes en el club ho hauries de saber.

Meneo dijo...

No. No he dit que el pavelló estiga tancat divendres i ningú del Club m'ha avisat. No.

Ahí possa (o jo llegisc aixó i amb eixa intenció ho vaig escriure) que no he vist cap cartell ni m'he assabentat de res per part del Club... volguent dir que no sé res "oficial".

En cap moment faig queixa o crítica, colló. És més bé un: "igual no és així, però sapigau que". Intentant, així, informar al personal.

"tu mateix"... així ha sigut, amic anònim.

Anónimo dijo...

encara no ha publicat res la web del club en referència al trofeu fira, alomijor heu fan quan ja ha passat el trofeu. anem bé!

anónimo dijo...

en contestación al comentario sobre que en nuestra página web todavía no hemos incluido el trofeo feria os diré que me parece "gracioso". La página ha estado parada por lo menos que yo sepa de tres años en adelante pués mi hijo tiene 12 años y en su foto aparece con 7. Nadie ha realizado ningún comentario a la persona que llevaba la página sobre si estaba al día o no. Ahora que nos hemos hecho cargo de ella y estamos intentando actualizarla nos empiezan las críticas. Sabes que te digo, que mas vale que ayudeis pues resulta muy fácil criticar a los demás escondiendose bajo terminos anónimos. La junta estamos currando de lo lindo, más de lo que podais imaginar y ayuda recibimos poca.
GLORIA (secretaria del club basket Canals)

Anónimo dijo...

Vergonyos que la gent gaste estes coses per a criticar al club. L´imatge que doneu es patètica. No se qui es el responsable d´este bloc, creec que el club no te res a vorer per lo que encara es pijor, però be, tal volta, es deuria de dedicar estes coses per a sumar i no per a restar, en conter de criticar tant, totes estes persones que ho fan deurien de intentar ajudar al club, que vagen i donen el seu temps sense cobrar un euro i ajuden i no critiquen com fan per açi, i el responsable d´aquest blog, que supose algo tindra que vorer en el club, es el primer que deuria de donar la cara i defendrer a la gent del club que com sap intenta ajudar en tot lo que pot sense traurer res, desinteresadament, fent el que pot, i donant molt del seu temps a canvi de res. Espere que el responsable d´este blog done la cara i defenga als seus companys i al club, sino es així, demostrarà moltes coses, que molta gent escomença a sospitar.
Una persona que si vol ajudar al club

Adrian_Canals dijo...

Em pareix molt mal lo dels anonims pero com ja vaig dir en comentaris anteriors.

Tot aquell ANONIM que parle mal del Club sense identificar-se per la meua part MAI tindrà contestació perque lo únic que pot passar es que es faça més polèmica.

Pero si vosaltres voleu contestar, tant jugadors com gent de la Junta jo no vaig a dirvos res.

I em pareix també prou mal que li tireu la culpa al responsable del Blog dels anonims, ja que si els possarà jo almenys possaria el meu nom com sempre.

El Blog es va crear i continuarà siguent així per a que la gent parlara del DIA a DIA del Club tan mal com a bé, si el que parla mal no s´identifica no es culpa meua pero tampoc es mereix resposta.

Tant a Gloria com l´ultim anonim que supose k se qui es ...

Si a la primera de cambi ja es piqueu i aneu enfadanse contra una persona que es diu ANONIM, quan esteu 3 anys no vos cabran els tranquilizants a casa ... aixina que qui vuiga fer una critica que s´identifique sino ... simplement ... IGNOREU-LO ...

Meneo (que tampoc està al santoral) dijo...

Hola, "UnPersonaQueSiVolAjudarAlClub"!!! XDD (m'ha fet molta gràcia, xè)

No hi ha "millor" manera de desacreditar-se que menysprear els anònims i signar així jajajaja. Al menys, en el santoral d'enguany no apareix eixe nom (i mira que jo tinc un germà amb un nom raro raro). Ai ai ai...

Glòria, tens raó. La web no ha tingut massa meneo aquestos anys. Bueno, les plantilles i patrocinadors s'han actualitzat, les fotografies de Sèniors i Juniors i moltes de l'escola. Potser no ha sigut tot el que s'haguera pogut, però no ha sigut poca feina, ni tampoc "res". Tant la web com qualsevol tasca al Club no és moco de pavo, ho sabem tots. I agraïm el que heu fet, feu i fareu, de veritat. El que siga, benvingut serà.

Altra cosa són les "crítiques", com bé diu Adrián, ja podeu fer-se a la idea que al estar al capdavant d'una associació sou el centre de les mirades en tots els sentits. Així que paciència i a filtrar tot el que sentiu (i llegiu). Hi hauran coses que seran destreiats, i també d'altres que vos vindran bé.

Meneo (que tampoc està al santoral) dijo...

Per al amic "anònim", com bé diu el títol d'aquest blog, per si no s'heu fixat, possa: "NO OFICIAL". Per tant, està desmarcat de les formes o maneres que puga tenir la pàgina d'una institució o club en aquest cas. De fet, naixquè per a aixó mateix, per a que es poguera dir, opinar, criticar, bromejar, etc. sobre qualsevol cosa relacionada amb el bàsket a Canals d'una manera distesa i relaxada.

Em pareix surrealista lo de "el responsable d'este blog", perquè tots sabeu que ací sols pengem coses Madremía i jo. I, fins ara, crec jo que no hem penjat res a males, al contrari. Sempre intentant ajudar, informar, sugerir, opinar... Altra cosa és el que els que visiteu el blog posseu als comentaris. Tant Adrián com jo fem de moderadors, sí, i intentem que la cosa no es desmadre ni hi hagen faltes de respecte o comentaris il·lícits. Si no vos agrada el que trobeu ací, podeu no entrar o podeu opinar sobre el que llegiu. Sou lliures! Si jo a un lloc no trobe el que m'agrada o trobe el que em fa sentir malament, no vaig.

A mí "m'agrada" que pugen sorgir polèmiques i que el personal participe. Aparèixen més opinions i reaccions al respecte del que siga (no vol dir aixó que pengem res buscant polemitzar, ojo).

Meneo (que tampoc està al santoral) dijo...

Fixeu-vos. Quan pengem informació, quan assesorem, quan donem alternatives, quan documentem, quan preguntem per qualsevol cosa en tal de saber opinions... apenes hi ha respostes (o no hi han). De fet, és paradògic que "els responsables del Club" no hi participen mai a eixos posts. Ni tan sols un "Gràcies, xè".

En canvi, quan hi ha algo incòmode, una crítica o sugerència, o un comentari que potser no agrade... Xè!!! Ahí sí que apareixen els comentaris!!! "es que solo criticáis y hacéis daño". Colló!!! I la resta de posts penjats? No vos aparèixen als vostres ordinadors?

Repetisc que aquest post era INFORMATIU: tancament del pavelló la setmana de Fira i anunciar per ací lo de les equipacions i xandalls. Qui vol buscar-li els cinc peus als gats, li'ls pot trobar també en Milikito o en Gandhi.

Meneo (que tampoc està al santoral) dijo...

Sobre el Trofeu Fira, sí que és cert que la majoria de jugadors novament està desinformat. Jugadors que entrenen, molts d'ells, 3 i 4 dies per setmana al pavelló per a fer també més gran aquest club. Jo mateix sí sabia que l'equip de Preferent jugarà contra el Moixent i el de 1a Zonal contra l'Alberic, i no m'he cansat de dir-ho estos dies als que m'ho han preguntat (qualcosa vol dir que no ho sabien). Com a crítica-sugerència PER A BÉ, per a aquesta setmana, per a propers trofeus o events, estaria bé fer cartells, premsa, anuncis, ràdio, internet... medis i maneres hi han moltes. Sempre es podrà fer millor, aixó no vol dir que s'estiga fent malament.

Recordar també que aquest blog, ho cregau o no, es fa també amb amor i dedicació per al bàsket a Canals. Si no, no es faria. Ningú ens ha demanat que informem, publiquem, opinem, fem saber... i ho fem PER GUST. I que continue siguent així :)

Visca el diàleg, l'opinió, la premsa lliure, l'associació, el debat, la crítica, la broma, l'informació... VISCA!

Anónimo dijo...

I despres d aquest sermó del BENVOLGUT MENEO en el que practicament estic d acord en tot PENSE QUE TOTS TENIM QUE TIRAR AMB LA MATEIXA DIRECCIÓ e intentar fer el equip MES GRAN ENCARA DEL QUE ES i de vegades UNA CRITICA POT FER QUE EL CLUB FUNCIONE MILLOR. Bo amics el DISSABTE EL FILL PRODIG TORNA A SA CASA pero aquesta vegada en el equip contrari per a INTENTAR GUANYAR ALS MEUS AMICS DE CANALS VOS AVISE ANIRE AMB GENT CONEGUDA I TINC UN EQUIPAS DESPRES TOTS JUNTS ENS FAREM UNES CERVESSETES PER A CELEBRAR QUE ESTEM UN ALTRA VEGADA JUNTS. Ens vorem el dissabte i vos desitje tota la sort del mon per aquesta temporada.
P.D. Meneo apreparat que tinc un base que t agradara a monto a este no li llevaras la pilota.
MIQUEL EL ELVIS D'ALBERIC