A Canals, fem Bàsket!!!

domingo, 9 de enero de 2011

I ja van quatre... derrotes.

Ahir al pavelló de Villena de nou tornarem a perdre. Les vacances de Nadal no han sentat gens bé a l'equip i ho pagarem, certament. A més, en molts ratos del partit donarem una sensació trista i apagada. 76-42


Amb les baixes de Rafa i Hugo l'equip sabia de la joventut i velocitat del rival, que va jugar les seves cartes. Nosaltres no jugarem les nostres, perquè no tinguerem cap carta allí per a jugar-la. El percentatge en tirs lliures fou per a plorar. Ferem 2 triples de vora una vintena d'intents. En defensa estavem empardalats i fixes. Fatllarem cistelles no massa complexes. Perguerem un fum de pilotes. La circulació de pilota fou inexistent. I cadascú va fer la guerra pel seu costat... A més, jugarem amb un pívot molt verd que fa el que bonament pot i sap, i un altre que no és pívot i encara fa més del que pot. Contra aquest equip jove i sense massa alçada eixe era el punt que debiem aprofitar i tansevol ho saberem intentar.

Sí, estavem desquiciats per la pressió dels rivals i per l'actuació arbitral. Però el partit no el perquerem pels àrbitres. La parella (si és que entre els dos sumaven un...) arbitral va contribuir a generar tota eixa tensió i cabreig a la pista per als dos equips. Nosaltres podem remugar de moltes coses, però és una fabada. Des de l'altra banda també poden fer-ho. El partit ja està jugat i perdut i, bàsicament, erem conscients del que podia passar abans d'anar. Aixó sí, caldria recordar als àrbitres que queda molt lleig dirigir-se als jugadors pel seu nom. I al revés, als de l'equip local als àrbitres pel seu nom. Al igual que no està gens bé que es permeten els insults i faltes de respecte. Ni en Villena, ni en Canals, ni en cap lloc... és algo que hem repetit i repetirem.

De fet, el V-74 ens haguera pogut pegar més repàs de no ser que s'encengueren els ànims (tot siga dit, arengats pel públic. La diferència entre animar i insultar també l'hem nomenada alguna volta). Centrats jo crec que hagueren estat més encertats. L'any passat jugarem contra un Villena amb un parell de jugadors molt destacats que ahir no vegerem. Igual dona. L'escola del V-74 tornà a demostrar la seva bona tasca amb cares noves i jugadors molt millorats. Aixó dona gust, vaja. Enhorabona per a d'ells.


Lamente, de nou, que als xavals se'ls envolte d'eixe ambient negatiu i agressiu en la grada i en la banqueta. És una llàstima.

Nosaltres, per la nostra banda, deuriem d'intentar entrenar ALGO. L'entrenament del divendres va deixar clar que ni les poques jugades que portem fent des de l'inici de la temporada les fem bé. I ja no sols aixó. Hem de practicar tir, hem de fer algo de físic, hem de possar intensitat inclús als entrenaments. Hem de...

Ah! També cal anyadir que "tenim que agraïr als àrbitres" (té collons aquesta frase) que no inclogueren en l'acta l'errada de no acudir a Villena (que juga de blanc i ho possa en la web de Federació des de setembre) amb cap segona equipació. Per despiste i deixadessa general i per no existir com a tal eixa equipació, clar. Entre camisetes que vaig portar jo meves, camisetes de mànega curta i petos que amablement ens deixaren allí, jugarem perquè ens ho permeteren. Normes de Federació en mà, cal una sanció per cada jugador que no participa amb l'equipació reglamentària. Ara crec que són 40€ per jugador sense l'indumentària reglamentària... algo que es pot evitar amb 30€ en 10 samarretes. En l'acta no possa res. Amb sort, en Onil els àrbitres ni l'equip local possaran cap pega per jugar de blanc allí. I no passa res!!!

La setmana que ve juguem de nou "fora de casa" contra el Novelda (6-4, com nosaltres). Serà el dissabte 15 a les 18h al pavelló de Montesa. Recordar a tots que tenim pista al poli (compartida amb el Sènior A, entrenant amb balons de goma, a una pista on no jugarem cap partit...) el dimecres de 20:30h a 22h i el divendres de 20:30h a 21:30h (tampoc, perquè a les 21:15h estàn els del futbet fent-nos fora de la pista... i el Júnior no se'n anà de la pista fins vora les 21h perquè a l'entrenadora li asseguraren que ella tenia pista fins eixa hora). 

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Virgi té hora fins les 20:30, i els de futbet poden dir missa: de 20:30 a 21:30 la pista és dels equips Seniors. Sí, compartiu pista i els balons són de goma. Possibles solucions: porteu-se balons vostres (degueu tindre algun,no?), passeu pel pavelló i agafeu-ne un parell o digueu a l'entrenador i els porta ell...
La pista: és el que hi ha. A Montesa heu anat alguna vegada, parleu per si podeu tornar,no? De totes formes jo no em queixaria tant per aquestes coses. Si jo entrenara al pavelló de Canals i em diuen de jugar 2 partits a La Fonteta de Sant Lluís amb amb balons que utilitza el Pamesa, doncs, benvingut siga.

Anónimo dijo...

Has dit molt bé: entrenar ALGO. Primer que res estirar un poquet, fer una rodeta de calfament i uns exercicis de tir o de 1c1, 2c2,etc.
Ah, fer uns sprints també estaria bé perqué a basquet es juga sprintant i no caminant.
Doncs, a entrenar ALGO no, a entrenar MÉS i MILLOR!!!

Meneo dijo...

Benvolgut Anònim. Sobre les primeres línies, jo també sé la teoria. Altra cosa és el que va ocòrrer el divendres passat.

Sobre els balons, jo no tinc. Deuria? A Canals, fins ara, no hi ha hagut mai canastes públiques i jo en casa no tinc pati. Jo ja no sóc qui per anar al pavelló i agafar res que no siga meu. Com bé sugerixes, també, li ho he fet saber a qui pertocava. També et diré que de 6 balons que hi havia al poli, jo -amablement- he unflat 5 (fins i tot, colabore). Per cert, un està reventat i altre a punt a punt... traguent comptes: 4 balons útils per a més de 60 persones que els donarem ús. Enlloc d'una "queixa", amic Anònim, pren-ho com un "avís-sugerència".

Sobre la pista, sé "lo que hi ha" i també "el que podria haver". No anem a Montesa perquè Ivan Ballester (Director Esportiu) em va convidar a "no molestar als demés clubs". Atenta i amablement, li vaig fer cas. Així i tot, és clar que els amics de Montesa, Xàtiva o Alberic, mai han possat cap impediment a que entrenem amb ells. Al contrari!

Sobre lo de la Fonteta, en sèrio, no ho pille.

Meneo (atleta paralímpic) dijo...

Amic Anònim (que hi han dos!!!)...

Efectivament, sóc el primer crític amb els entrenaments de/al meu equip. El primer que ha intentat proposar coses, el primer que cita i anima als companys per entrenar tots els dies i en tots els llocs, el primer que no li agrada que l'entrenament (per dir-lo així) acabe quan cadascú se'n vol anar a sopar i el primer que demana intensitat i no "paxanguetes amb els amics" (ojo. Com vaig aclarir en el seu moment, és qualsevol benvingut, inclús hi ha gent molt volguda que a mí m'alegra veure pel pavelló). Però també és veritat que a l'equip del que orgullosament forme part i estic compromés es va deixar clar des de l'inici el que hi havia. Jo ho acepte, però també puc ser crític i seguir opinant.

Ah! I estic anant tots els dies a fer uns 4 o 5 kms pels matins, les vesprades que no entrene solc pujar a la creu d'Olleria correguent... i hui mateix he estat 2 hores correguent per les serres d'Alboi i Bellús. Igual es nota poc... o igual deuries de vindre't amb mí quan vullgues i pugues (estàs convidat) i tanteges sobre el terreny com estic físicament (i no parle del meu atractiu, perquè sé que és algo insuperable :P).

Aixó, sí, et/em referme en que hi ha que entrenar algo, més i millor (les tres ;))

Anónimo dijo...

MAI HE DIT QUE NO MOLESTEM ALS ALTRES CLUBS!!! Com vaig a dir això, si jo mateix vaig a entrenar algun dia a Montesa!!! Ojalà puguerem quedar més dies, i sé que pels de Montesa cap problema!!!No és cert que jo li diguera a Miguel que no molestaren als demés clubs. Pel que dius, m'imagine que et refereixes a un correu en que et vaig dir que respetàreu els horaris del poliesportiu durant els Nadals i festes patronals, per tal de no molestar als demés clubs, PERÒ DE CANALS!!! EL VOLEY, EL BALÓ A MÀ I EL FUTBOL SALA!!! JODER TIO, COM POTS PENSAR QUE EREN ELS DE MONTESA??? ENS HO HAGUEREN DIT HOME!!!
Ahir mateix li ho vaig fer saber a Miguel, i em va dir que ho havia entés malament...

IVAN.